BTL-ПОСЛУГИ
Пряме звернення до клієнта з проханням замовити товар не завжди ефективно: іноді важливіше залучати цільову аудиторію в цікавий для неї процес, запам’ятовуватися незвичайними ходами, ряд яких може виглядати дещо «недоречно». З цим завданням добре справляються BTL-послуги.
Наприклад: ви йдете в торговий центр, щоб купити що-небудь. Нудна справа, яке багато людей виконають «на автоматі». Раптом нудьга кудись пропадає: вам пропонують на пробу шматочок сиру, звареного за новим рецептом! І грошей натомість не вимагають. Це – БТЛ-послуги, від яких шаблони в головах людей «тріщать по швах», і їх увагу затримується на потрібній вам ситуації. Трапляється, що сміливі BTL-проекти чіпляють увагу людей через соцмережі так сильно, що стають всесвітньо відомими.
Послуги такого роду не позбавлені мінусів. Все, що стає успішним, копіюється. Часто – копіюється масово, набридає і перестає працювати. Наше агентство згенерувало масу цікавих ідей, які в підсумку застарівали і відправлялися в утиль. Іноді це відбувалося вже через півроку після запуску проекту.
ЧИМ МОЖУТЬ ДОПОМОГТИ БРЕНДУ ПОСЛУГИ BTL?
Поки в нашій країні подібні проекти людям в дивину. Але при грамотній реалізації вони настільки ефективні і відкривають такі перспективи, що кожна прогресивна компанія погоджується виділяти на них частину рекламного бюджету.
Серед плюсів цих інструментів хочеться виділити:
- проведення промо-акцій саме там, де люди вирішують, брати товар або йти далі. Або на спеціально обраних майданчиках, які забезпечують максимально повне охоплення ЦА;
- зі споживачами встановлюється емоційний зв’язок;
- можливість зробити рекламу алкоголю або сигарет: безпосередньо закликати людей до їх вживання заборонено, але через витончено організоване BTL-захід – допустимо;
- покупцям подобаються такі акції, і лояльність до компанії, яка пропонує товар цікавим способом, зростає;
- організація БТЛ-акції – можливість налагодити комунікацію через промоутера з конкретним споживачем;
- з’являється мотивація до здійснення покупки після випробування продукту або отримання пробника в подарунок.
РЕЗУЛЬТАТИ ВІД BTL-ПОСЛУГ
БТЛ-акції все частіше спрацьовують більш ефективно, ніж класична ATL-реклама (ролики на TV, радіо та ін.). Пов’язані між собою маркетингові комунікації – одне з головних ланок великих рекламних кампаній.
Персонал агентства допомагає організовувати оригінальні рекламні акції в Запоріжжі і досягати таких результатів:
- акуратне перетягування увагу ЦА з компанії-конкурента на свій бренд;
- просування бренду і зростання його впізнаваності;
- швидке і запам’ятовується інформування про новий продукт, знижку, заході;
- зростання темпів продажів потрібного замовнику товару або послуги;
- створення іміджу «народного» товару / послуги / бренду;
- мотивування споживачів на пробні покупки.
БТЛ-послуги мають особистісний характер і допомагають людям ближче познайомитися з тим, що їм пропонують в такій оригінальній формі. Безліч методів впливу на споживача, проведення різних видів рекламних заходів дозволяють організовувати ексклюзивні пам’ятні кампанії з великим відгуком. BTL-акції добре підходять для швидкого впровадження на ринок недавно створеного товару або сервісу, сприяють зростанню ступеня довіри аудиторії.