РЕКЛАМА НА ТРАНСПОРТІ
Реклама на транспорті займає особливу нішу в сфері маркетингових технологій. Широке охоплення, динамічність, невисока вартість, багаті можливості візуальних ефектів – основні переваги, які дає реклама на транспорті.
Варіанти транзитних носіїв:
- муніципальний міський та приміський наземний транспорт (автобуси, тролейбуси, трамваї);
- маршрутні таксі;
- електрички і поїзди (в тому числі далекого прямування);
- корпоративний транспорт;
- автобуси в торгові центри;
- гужовий транспорт.
ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА НА ТРАНСПОРТІ
У великих містах кількість маршрутів обчислюється сотнями і навіть тисячами. Це відкриває безмежні можливості для того, щоб донести до величезної аудиторії інформацію про товар, послугу, компанію, магазині.
Зовнішня реклама на транспорті дозволяє використовувати всі плюси транзитного носія:
- привертає увагу не тільки пасажирів, але і інших учасників руху: водіїв, пішоходів;
- ідеально підходить для «масового оповіщення» про спеціальні акції, розпродажі, знижки, шоу;
- застосовується для активного впровадження нового продукту / бренду;
- займає пасажирів в дорозі (реклама всередині салону);
- сприймається як ненав’язлива;
- має тривалий термін дії і широку географію поширення.
Розміщення реклами на транспорті не обмежується тільки зовнішнім форматом.
РЕКЛАМА В ТРАНСПОРТІ
Це – листівки, стікери на вікнах і поручнях, журнали і відеоролики в салонах і вагонах. Такий варіант реклами дозволяє докладніше ознайомити потенційного покупця з товаром / послугою / компанією. В дорозі пасажири часто не знають, чим себе зайняти, і дуже уважно читають навіть довгі тексти.
Рекламне агентство «Термінал» пропонує професійну допомогу в проведенні рекламних кампаній будь-якого масштабу з використанням транзитних носіїв. Наші фахівці знають, як зробити так, щоб реклама на транспорті в Москві принесла відчутний ефект.