Реклама на наземному транспорті

РЕКЛАМА НА ТРАНСПОРТІ

Реклама на транспорті займає особливу нішу в сфері маркетингових технологій. Широке охоплення, динамічність, невисока вартість, багаті можливості візуальних ефектів – основні переваги, які дає реклама на транспорті.

Варіанти транзитних носіїв:

  • муніципальний міський та приміський наземний транспорт (автобуси, тролейбуси, трамваї);
  • маршрутні таксі;
  • електрички і поїзди (в тому числі далекого прямування);
  • корпоративний транспорт;
  • автобуси в торгові центри;
  • гужовий транспорт.

ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА НА ТРАНСПОРТІ

У великих містах кількість маршрутів обчислюється сотнями і навіть тисячами. Це відкриває безмежні можливості для того, щоб донести до величезної аудиторії інформацію про товар, послугу, компанію, магазині.

Зовнішня реклама на транспорті дозволяє використовувати всі плюси транзитного носія:

  • привертає увагу не тільки пасажирів, але і інших учасників руху: водіїв, пішоходів;
  • ідеально підходить для «масового оповіщення» про спеціальні акції, розпродажі, знижки, шоу;
  • застосовується для активного впровадження нового продукту / бренду;
  • займає пасажирів в дорозі (реклама всередині салону);
  • сприймається як ненав’язлива;
  • має тривалий термін дії і широку географію поширення.

Розміщення реклами на транспорті не обмежується тільки зовнішнім форматом.

РЕКЛАМА В ТРАНСПОРТІ

Це – листівки, стікери на вікнах і поручнях, журнали і відеоролики в салонах і вагонах. Такий варіант реклами дозволяє докладніше ознайомити потенційного покупця з товаром / послугою / компанією. В дорозі пасажири часто не знають, чим себе зайняти, і дуже уважно читають навіть довгі тексти.

Рекламне агентство «Термінал» пропонує професійну допомогу в проведенні рекламних кампаній будь-якого масштабу з використанням транзитних носіїв. Наші фахівці знають, як зробити так, щоб реклама на транспорті в Москві принесла відчутний ефект.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *